עורך דין גירושין בראשון לציון

ליצירת קשר

עו"ד גירושין בראשון לציון

מחפשים המלצות על עורך דין גירושין בראשון לציון?

גירושין, גם כשהם נעשים בהסכמה ומתוך שאיפה לשמור על יחסים טובים, הם אירוע כואב. גם כשכבר חושבים על הפרק הבא בחיים ישנה תחושת כישלון, אי הוודאות מייצרת מתח גם אצל אנשים שלא חוששים מהרפתקאות חדשות והזיכרונות המשותפים תורמים אף הם לקושי להשלים עם הסיום של התקופה. כתוצאה מכך, יש לא מעט מקרים שבהם הסכם הגירושין לא באמת משקף את האינטרסים האמיתיים של האדם. יש גם מצבים שבהם שינויים בחיים אחרי הפרידה מובילים לצורך לשנות חלק מתנאי ההסכם. הפתרון הוא עורך דין גירושין בראשון לציון, ורצוי כמובן משפט בעל ניסיון רחב היקף. במשרד עוה"ד שדה אוחיון ושות' מטפלים בכל סוגי התיקים הקשורים לגירושין, לרבות לאחר שכבר נחתם הסכם.

איך עורך דין גירושין בראשון לציון עוזר ללקוחותיו גם כשכבר יש הסכם גירושין?

* שינוי זמני שהות – זמני השהות, שבעבר כונו הסדרי ראייה, הם הסוגיה הרגישה ביותר בכל הסכם גירושין כשיש ילדים. המומחים ממליצים על שוויון בין האב לאם וזאת על-מנת ששניהם יוכלו להיות מעורבים באמת בגידול הילדים ולהוות דמויות משמעותיות עבורם. ככל שהילדים גדלים כך גם להם עצמם יש אינטרסים והעדפות.

* הפחתה או העלאת גובה המזונות – בעקבות שינויים כלכליים אצל אחד הצדדים וגם לנוכח שינויים בזמני השהות. חשוב להדגיש כי בתי המשפט נזהרים מלשנות את גובה המזונות וזאת עקב הרצון ליציבות, אולם עו"ד גירושין מיומן יציג טיעונים משכנעים.

* תביעות כספיות – למשל, כשאישה גרושה מקבלת סכום כסף גבוה בעקבות אקזיט של סטארט-אפ, אם חלק משמעותי משנות עבודתה באותה חברה התרחש כשעוד הייתה נשואה, הבעל עשוי לדרוש חלק מהסכום.

עו"ד גירושין בראשון לציון

בכל המקרים הנ"ל עורך דין גירושין בראשון לציון נדרש קודם כל ליושרה מוחלטת, וזאת על-מנת לספק את הייעוץ המקצועי הטוב ביותר ולפעול בפן המשפטי רק כשיש היתכנות אמיתית להצלחה. במשרד עוה"ד שדה אוחיון ושות' הצטבר ניסיון של עשרות שנים בטיפול בבקשות השונות שמוגשות כשכבר יש הסכם גירושין, וכמובן בהליכי גירושין עצמם. השירות ללקוחות ניתן על סמך מחויבות מלאה ובזמינות גבוהה.

למשרד עורכי דין שדה דילוג לתוכן