עורך דין משפחה ברחובות

ליצירת קשר

עו"ד גירושין ברחובות

מספר דברים שיש לבדוק בעת חיפוש עורך דין גירושין ברחובות

על-מנת ליישב קונפליקטים וסכסוכים שונים המציאו בני האדם את בתי המשפט ואת עורכי הדין. הליכים משפטיים כרוכים תמיד, או כמעט תמיד, במתח מסוים ובאי נוחות – ובפרט כך הדבר כשמתבררת תביעת גירושין וכשישנו ניסיון להגיע להסכם שיאפשר בניית חיים חדשים בתנאים מיטביים. אם ישנם גם ילדים, מתעצמת החשיבות של ניהול הליך משפטי ברגישות רבה, ויחד עם זאת לא לוותר על אינטרסים מהותיים. בהתאם עורך דין גירושין ברחובות מחויב לאיזון עדין ולפעולה חכמה. במשרד עורכי דין שדה אוחיון ושות' הצטבר ניסיון רב מאוד בתחום הגירושין, והוא מתורגם להתנהלות מדויקת מאוד.

העקרונות המנחים לפיהם מתנהל עורך דין גירושין ברחובות

* שמירה על כבוד הצדדים המעורבים בתהליך ובעיקר הילדים – ניהול הליך גירושין ללא הכפשות ופגיעה מכוונת בצד השני, אלא מתוך שאיפה להבטיח שיתוף פעולה יעיל ותקשורת טובה בין ההורים גם בעתיד.

* התבוננות לטווח ארוך – עורך דין לענייני גירושין בעל ניסיון ימפה מראש גם את האינטרסים העתידיים ויזהה מוקשים שחשוב לנטרל מראש. התבוננות ארוכת טווח מבטיחה את התנאים האופטימליים להמשך החיים, גם כעבור שנים רבות.

* חתירה להגעה מהירה ככל האפשר להסכם הוגן – כל עוד תהליך הגירושין לא מושלם ישנו חוסר יציבות. גם חוסר ודאות הוא חלק מהתפריט בתקופת הביניים, ועל כן חשוב לחתור להשלמה מהירה ככל האפשר של התהליך, כמובן מבלי לוותר על אינטרסים משמעותיים.

עו"ד גירושין ברחובות

עקרונות נוספים לפיהם עורך דין גירושין ברחובות חייב להתנהל הם שקיפות מוחלטת וזמינות מרבית. השקיפות הכרחית על-מנת שהאדם שמתגרש ידע בדיוק מה מצפה לו בכל שלב, מהן האפשרויות העומדות בפניו, מהם היתרונות והחסרונות של כל אופציה ועל-מנת חשוב במיוחד להילחם. מידע מפורט שמועבר באופן ברור ובגובה העיניים מאפשר לקבל החלטות מדויקות. הזמינות תורמת גם היא לשקט הנפשי של האדם, שמן הסתם חוות קשת רחבה של רגשות, כולל כאלה מורכבים. הזמינות חשובה גם על-מנת להימנע מתהליך שנמרח לאורך זמן רב מדי. במשרד עוה"ד שדה אוחיון ושות' מקפידים להתנהל מתוך כל העקרונות הנ"ל, ומספקים ללקוחות שירות מקצועי ומחויב מאוד.

עורך דין גירושין ברחובות

בני אדם הם יצורים חברתיים. אנחנו זקוקים לאחרים למילוי מגוון רחב של צרכים, והיחידה הבסיסית היא התא המשפחתי. בהתאם יש למשפחה השפעה עצומה על החיים שלנו, לטוב ובחלק מהמקרים גם לרע. כתוצאה מכך יש גם לא מעט מקרים שבהם נדרשים שירותיו של עורך דין משפחה ברחובות, ורצוי כמובן בעל ניסיון. במשרד עורכי דין שדה אוחיון ושות' ניתן מגוון רחב של שירותים משפטיים הנוגעים למשפחות, וזאת על בסיס בקיאות מקצועית רחבת היקף.

תחומי הידע של עורך דין משפחה ברחובות

* חוק הירושה – ובפרט הכללים לעריכת צוואות מכל הסוגים, אופן הגשת בקשה לצו קיום צוואה, התנגדות לצו ירושה, ביטול צוואה ועוד.

* כתובה – רבים מאמינים כי החתימה על הכתובה לפני הכניסה לחופה היא אקט סמלי בלבד. בפועל החוק מאפשר בלא מעט מקרים את מימוש הכתובה, ולכן זהו תחום ידע רלוונטי מאוד עבור כל עורך דין לענייני משפחה.

* הסכמי חיים משותפים והסכמי ממון – ובפרט היכולת להתאים את ההסכם למאפיינים הספציפיים של כל זוגיות ושל כל אחד מהצדדים לזוגיות.

* הורות משותפת – אופציה שהופכת נפוצה יותר ויותר בימינו ומחייבת היערכות מדוקדקת גם בהיבט המשפטי.

* גירושין – פרידה בין בני זוג שהיו נשואים כרוכה בחלוקת הרכוש המשותף מתוך העיקרון של איזון משאבים, הסכמות לגבי אופן גידול הילדים, קביעת זמני שהות אצל כל אחד מההורים, חישוב גובה המזונות הראוי ועוד. על-מנת לייצר את המציאות הטובה ביותר האפשרית, נדרשת בקיאות הן לגבי החוק והן לגבי פסיקות עדכניות.

שירות בסטנדרטים גבוהים במיוחד

השירותים השונים שמספק עורך דין משפחה ברחובות נוגעים ברגשות הבסיסיים ביותר של כל אדם. בהתאם אחד המרכיבים המרכזיים בשירות הוא רגישות רבה. דגש נוסף הוא זמינות, ובפרט במקרים שבהם נדרשת פעולה מהירה ככל האפשר. לצד הרגישות והזמינות, פועל משרד עורכי דין שדה אוחיון ושות' גם בנחישות על-מנת להבטיח את התוצאות המיטביות בכל הליך, ובשקיפות מוחלטת. כל הסכם שמגובש ע"י עורכי הדין במשרד וכל בקשה לבית משפט מנוסחים בקפידה, על בסיס התייחסות מעמיקה לכל פרט ומתוך ראייה רחבת היקף – והתוצאות בהתאם.

למשרד עורכי דין שדה דילוג לתוכן