עורך דין גירושין ברמת גן

ליצירת קשר

עו"ד גירושין ברמת גן

מה לבדוק כאשר מחפשים עורך דין גירושין ברמת גן?

אם להסתמך על סטטיסטיקות עדכניות, 1 מכל 3 זוגות נשואים ברמת גן יתגרש במהלך החיים. המהלך שבדורות הקודמים נתפש ככישלון וככזה שמן הראוי להצניע הפך למקובל, ויש כיום אפילו מי שעורכים מסיבות גירושין. עוד לפני ההתחלה החדשה – אירוע שמטבעו מעורר רגשות רבים וגם אופטימיות – ישנם מספר כללים שחשוב להקפיד עליהם. בכל מקרה מומלץ גם לפנות אל עורך דין גירושין ברמת גן – משרד עו"ד שדה אוחיון ושות' כבר סייע לרבים ורבות באזור המרכז להתגרש ללא סכסוכים ובתנאים נוחים במיוחד.

מה חשוב לעשות לפני שפונים אל עורך דין גירושין ברמת גן?

* תמיכה רגשית – גירושין הם חוויה מורכבת ומטלטלת, ולכן לצד המענה המשפטי נדרשת גם תמיכה רגשית – בין אם של נשות ואנשי מקצוע ובין אם מצד חברים קרובים. אם ההחלטה להתגרש עדיין חשאית, חשוב לשתף רק חברים שאפשר לסמוך עליהם בוודאות.

* לעקוב מדי יום אחרי חשבון הבנק – ואחרי כל הנכסים הפיננסיים האחרים.

* לבלות עם הילדים – גם כדי לחזק את הקשר איתם, גם כדי להעניק להם את הביטחון ההכרחי בתקופה של אי יציבות ולקראת שינוי דרמטי וגם כדי לחוות רגעי נחת.

* להיזהר – כל דבר שנאמר או נעשה עלול לשמש כנגדכם, ולכן חשוב ליישם את הכלל 'סוף מעשה במחשבה תחילה'. למעשה מומלץ לצאת מתוך הנחה שאתם מוקלטים באופן קבוע. דגש חשוב במיוחד הוא הימנעות מאיומים.

* לא לעשות – חשוב מאוד לא לבצע פעולות משמעותיות ללא ייעוץ משפטי. אם למשל החלטת להקליט את בן/בת הזוג, על-מנת שההקלטה תהיה קבילה היא נדרשת לעמוד במספר כללים ולכן כדאי לפנות מוקדם ככל האפשר לעו"ד גירושין עם ניסיון.

עו"ד גירושין ברמת גן

המפגש הראשון עם עורך דין גירושין ברמת גן מאפשר להתרשם מהיכולות ומהאישיות שלו, ואילו עורך הדין יכול לספק ייעוץ מועיל לתחילת התהליך. במשרד עוה"ד שדה אוחיון ושות' מקפידים על מתן הסברים מפורטים בכל סוגיה, ובגובה העיניים כך שכל אחד וכל אחת יכולים להבין בדיוק בפני מה הם עומדים. השירות מתאפיין גם בזמינות גבוהה, נחישות רבה ורגישות.

למשרד עורכי דין שדה דילוג לתוכן