עורך דין גירושין תל אביב

ליצירת קשר

עו"ד גירושין תל אביב

דגשים בבחירת עורך דין גירושין תל אביב

גירושין הם תופעה שהופכת לשכיחה יותר ויותר בתל אביב. למגמה הזו יש גם יתרונות וגם חסרונות, וכל אחד ואחת יכולים לבחור אם לראות את חצי הכוס המלאה או את חצי הכוס הריקה, אבל על דבר אחד כולם מסכימים: בלי עורך דין, גירושין עלולים להפוך למשבר חמור במיוחד, גם בהיבט הכלכלי וגם בהיבטים משמעותיים אחרים. כשמחפשים עורך דין גירושין תל אביב, כמו בכל תחום, מציעה שפע אפשרויות, הן בעיר עצמה והן בישובים שמסביבה. בחירה נכונה מחייבת התייחסות למספר נקודות מפתח. משרד עוה"ד אוחיון שדה ושות' כבר טיפל בהצלחה במקרי גירושין רבים, לרבות כאלה מורכבים במיוחד.

איך לבחור עורך דין גירושין תל אביב?

* קשב – תכונה קריטית לכל עורך דין בתחום הגירושין. רק קשב מלא, ורגיש, מבטיח זיהוי מדויק של האינטרסים האמיתיים והמהותיים של כל אדם ובהתאם חתירה למימושם.

* בקיאות משפטית – תל אביב היא עיר שמתחדשת ללא הפסקה. שינויים חברתיים ותרבותיים באים לידי ביטוי גם בפן המשפטי, ובפרט בפסיקות שהופכות לתקדימים משפיעים. בפרט ישנן תמורות משמעותיות לגבי זמני שהות (שבעבר נקראו 'הסדרי ראייה') ולגבי קביעת גובה המזונות בהתאם לזמני השהות. בהתאם חשוב להתרשם גם ממידת הבקיאות של כל עורך דין לגירושין.

* זמינות – בתהליך גירושין יש במקרים רבים חשיבות למהירות הפעולה. זמינות מרבית תורמת גם לתחושת השקט הנפשי אצל המתגרשים והמתגרשות שעוברים תקופה מטלטלת למדי.

* ניסיון – עורכי דין מנוסים, בכל תחום, יודעים לזהות מראש מוקשים ובורות ולדלג מעליהם, וכך להגן על לקוחותיהם מפני תרחישים בעייתיים.

עו"ד גירושין בתל אביב

כשמחפשים עורך דין גירושין תל אביב כאמור מציעה אפשרויות רבות. מאחר שהמטרה היא ליצור תנאים מיטביים להתחלה חדשה בחיים – בדיוק כמו העיר שהשכילה לאורך כל שנותיה להתחדש שוב ושוב – הבחירה הנכונה היא בעורך או עורכת דין שעונים על כל הקריטריונים הנ"ל. במשרד עוה"ד אוחיון שדה ושות' מטפלים במקרי גירושין מזה שנים רבות, ובהצלחה מרשימה, ובפרט מובטח שירות זמין מאוד, מחויב לחלוטין וכזה שניתן גם ברגישות גבוהה.

למשרד עורכי דין שדה דילוג לתוכן